İZMİR - BURSA - İZMİR I.



İZMİR - BURSA - İZMİR Yollarında BÖLÜM I.
Daha önce İzmir-Çanakkale-İzmir ve İzmir-Antalya-İzmir yollarından çeşitli manzaralar ve yol fotoğraflarını yayınlamıştım. Bu sefer İzmir’den hareketle Bursa’ya gidip tekrar İzmir’e dönüş yolunda gördüğümüz manzara ve fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim. Fotoğraflar çok olduğu için yine üç seferde sizlere sunacağım.

BÖLÜM I.
İzmir’den Bursa istikametine hareketle yolculuğumuz başladı, İzmir Bornova’yı geçip Sabuncubeli virajların çıkmaya başladık ki, yol çalışmalarıyla karşılaştık, yol yeniden düzenlenip asfaltlanıyordu, işaret ve işaretçilere dikkat ederek ilerledik ama bu çalışmalar birkaç km. sonra sona erdi, artık yol daha rahattı, sabuncu beli virajlarına varmadan önce bir benzincide İstanbul’a gidecek olan Metrobüs’ü görünce benzinciye girip fotoğrafladım ve yoluma devam ettim. 
İzmir çıkışı (Bornova)





Hızla ilerleyip Sabuncubeli virajlarının tepesine geldik.


Manisa’ya doğru ilerlemeye başladık. Manisa’ya girmeden önce Sürreya Parkını önünden geçip Kuvai Milliye anıtını önünden geçip Manisa’ya girdik.   




Manisa bitip Akhisar’a doğru ilerledik, Akhisar’ın içinden geçerken nedense hiç fotoğraf çekmemiş olduğumu fark ettim. 




Akhisar’dan sonra Soma sapağını da geçtik, bizi yolun kenarında bulunan satıcılar karşıladı, genellikle kavun satıyorlardı, 

meşhur Kırıkağaç kavunu, yola devam ettik, yer yer çift yol yapma çalışmaları olsa da dikkatli bir şekilde yola devam ediyorduk.







Nihayet Balıkesir’e geldik,




şehir içine girip buradaki işlerimizi hallettikten sonra Bursa’da ki işlerimiz için yolumuza devam ettik.






Yol kenarına kurulmuş olan süt fabrikasının önünden geçip gittik.

Birinci Bölüme burada son verdim. Bölümlerde görüşmek dileklerimle, sağlık ve esenlikler dilerim.  

Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA