HOBİ OLARAK YAPTIĞIM İŞLER IV. (Quilling, kağıt kıvırma)



HOBİ OLARAK YAPTIĞIM İŞLER IV.
Daha önce hobi çalışmalarımla ilgili yaptığım yazılardan sonra hobi çalışmalarımın üçüncüsünü tamamlayıp sunuyorum.
Bu seferki çalışmaların, belli genişlikteki kağıtları çeşitli şekillerde kıvırarak bir tablo meydana getirmek. Quilling adı verilen çalışmalar yapmış olduğunuz şekil yavaş, yavaş meydana ortaya çıkması heyecan verici bir şey.
Bu çalışmalar için gerekli malzemeler makas, kağıt (özel olarak kesilmiş), yapıştırıcı ve yapmak istediğiniz resim veya bir şeklin bir kopyasını alıp karşınıza koyun ve ona bakarak renkli yerlerine uygun kağıtları kıvırıp yapacağınız kartonunu üzerine yapıştırın (Karton istediğiniz renkte olabilir.)
Ben Qulling kağıdı aldın ama yaptığı ve aşağıda sunduğum resimler için yeterli bulmadığım için fon kağıtlarını istediğim ölçüde keserek kullandım.
Ayrıca tuvalet kağıtlarının içindeki kartonları yine aynı mantıkla keserek değişik şekiller yapılabiliyor. Benim bu tuvalet kağıtları kartonlarında Baykuş ve Fare yaptım, tabi ki aklınıza gelebilecek daha bir çok şekil yapılabilir.

Kedimiz.




KORSAN ve PAPAĞAN





NİLÜFER ÇİÇEĞİ (Sevgililer için)






FARELER (Tuvalet Kağıtlarının Kartonlarından)




BAYKUŞ  (Pek benzemiyor.)



Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA