BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS




BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS
    
Kıbrıs’ta bulunan Kızım ve damadın yanlarına gittiğimizde, onlar zaman zaman Balina adında askeri bir tesisten bahsediyor ve buradaki askeri şahısların kullandığını bizimde gitmemiz için baskı yapıyorlardı, yine Kıbrıs’a gittiğim bir zaman burayı ziyaret etmeye karar verdim, oturdukları yerden Güzelyurt istikametine hareket ettim, Trafik Türkiye’de alıştığımızın tersi olduğu için ilk zamanlarda çekinerek araba kullansam da artık alışmaya başlamıştım ve hiç zorluk çekmiyordum. 


Yolda ilerlerken Kıbrıs Barış Hareketini sembolize eden anıtın önünden geçtik. 
Bir müddet daha gittikten sonra Balina askeri tesisine geldik. Kapıda fotoğraf çekimi yapmadım, çünkü başka manalar çıkabilirdi,

lakin içeride bir çok fotoğraf çektim,
Tesisin içerisinde lokanta






                                  Lokantanın dıştan görünüşü
ve plaj mevcut.







tesisi için de bulunan ve tarihi bir hava verilmiş bir verandası vardı. 
Plaj kenarında ise kafeterya mevcut, burada denize giren misafirler için yiyecek ve içecek bir şeyler satılıyor.  

Lokantanın alt tarafında deniz kenarın da ise küçük misafirler için oyun bahçesi yapılmış.




Tesisi içerisi diğer askeri tesislerde olduğu gibi pırıl, pırıl ve çevreye uygun bir çok süslemelerle misafirlerinin gözlerine hitap ediyor.





Ayrıca çekmiş olduğum iki adet video'yu da ekledim.

Comments

  1. Böyle bir paylaşım yaptığınız için çok teşekkür ederim 85 87 yıllarında Çamlıbel köyünde babam görev yapmıştı hiç unutamadığımız bir yer olarak balinayı tekrar görmek bizi çok memnun etti teşekkür ederiz.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA