METROBÜS İSTANBUL

 METROBÜS İSTANBUL

2009 yılında bir iş için Bursa’ya giderken benzin almak için girdiğim benzinlikte park halında İstanbul’a giden Metrobüs’ü gördüm, durup birkaç fotoğrafını çektim, tek karede almaya çalıştım ama uzunluğundan dolayı bir hayli uzaktan çekmem gerekiyordu, buna rağmen çektim, ayrıca üç veya dört kare fotoğraf halinde baştan sona kadar çekip birleştirdim, ben fotoğraflarını çekip arabama yakıt aldım ve marketten de bir şeyler alıp dışarıya çıktığımda Metrobüs’ün hareket edip benzinlikten çıktığını gördüm, bende arabamla yola çıkıp bir müddet takip ettim ve bu arada da yine birkaç fotoğrafını çektim. 

    
                                   



 
 
 
 
 

                                       

                                   

Bu günlerde internette yaptığım araştırmalar sonuncunda, biir internet sitesinde, bu araçların İstanbul belediyesine ait Edirne kapı ve Haydarpaşa otobüs depolarında olduğunu bir çoğununda arızalı olduğunu öğrendin, çalışanları ise yolda sık, sık arıza yaptığında, hiçbir şoförün kullanmak istememesi nedeniyle kendi hallerinde çürümeye terk edilmiş olduğunu yazıyordu.       

Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA