HOBİ OLARAK YAPTIĞIM İŞLER. 10

 HOBİ OLARAK YAPTIĞIM İŞLER. 10

 Daha önce yayınladığım 9 adet hobi olarak yaptığım işlere bir yenisini ekledim.                              Kağıtları belli bir kalınlıkta kestikten sonra, değişik ebatlardaki kağıtlar üzerine çizdim şekle uygun olarak, bir motif veya desen meydana getirerek değişik bir çok motifler ve manzara resimleri yapıyorum.

İlk önce bir arkadaşım için yaptığım Fenerbahçe armasını yaptım.




Eşimin isteği üzere bir peçetelik. 








İnternette gördüğün bir çiçek yapımı üzerine yaptığım bir çalışma.



Teller ile yapılmış küpeler.




 İpten yaptığım anahtarlık ve küpeler. 

                                                


                                                 





 

Bir arkadaşımda ağaçtan yapılmış bir gemi maketi gördüğünde kağıttan bir şeyler yaparken, niye bende kağıttan şu maket yapabilir miyim diye düşünüp işi giriştikten üç hafta sonra maketi bitirdim, şimdi çerçevesini yapmak kaldı, onu da en kısa sürede yapacağım     







 






Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA