İLGİNÇ FOTOĞRAFLAR

İLGİNÇ FOTOĞRAFLAR

Dolaştığım bir çok yerde bana ilginç gelen bir çok fotoğraf çektim, bunlardan bir derleme yaptım ve burada yayınlıyorum, bu fotoğraflardan bazıları eğlenceli, bazıları da gülünç gelmişti bana ama sizler de benim gibi düşünceler içinde olabilir misiniz bilemiyorum. Seyriniz için çok teşekkürler.

Evin hamarat beyi iş başında önce pencereler temizlenir sonrada yemekler yapılır

                                           

                                                           İtina ile camlar temizlenir.

                                           Yoğurtlu havuç salatası için hazırlık
                                  Etli biber dolması ve yaprak sarması bir arada
 
Domates salçası yapıyoruz.

Güneşlenmek bizimde hakkımız değil mi.!


Bir otelin yemek masalara arasında karpuz ve meyvelerden yapılmış süsleme ve yatak üzerine havludan yapılmış bir süsler.



                                                 Yatak üzerine havludan yapılmış süs

Yahu bu tavuklar nereye gittiler, bilen varsa söylesin.


Torunlarımın yaptıkları işler

                                 

                                 Bu düğme çalıştırıyor, tamam mı
                                                       Bu sandalye de malzemeden çalmışlar.
                                 Dede yanlış oynuyorsun, bırak ta sana göstereyim.
                                             Ustalar bu duvarı yapamamışlar, sıvaları dökülüyor yazık.

                                 Bakın bu böyle oynanır, bir daha tekrarlamayacağım..

Antalya Beldibi'n de birden bire önüme çıkan gemi. Kendi kendime buda nereden çıktı dedim, lakin sonradan otel olduğunu öğrendim.

Bodrum Gümüşlük'te bir evin bahçesinden

 


Yazlık bir evi kullanan bal arıları.

 

Kıbrıs’ta çamaşır yıkadıktan sonra yağmur yağarsa şemsiye açılır. 


Köyceğiz’de meydanda ki Aslan heykeli, 2003 yılında çekmiştim şimdi yerinde duruyor mu bilemiyorum.  

 
 
 
Kaş'tan Antaya'ya giderken FİNİKE girişindeki Finike ablemi 

                                 Demre meydanında ki NOEL Baba heykeli


Kumluca kasabasının meydanında ki sebzelerle süslenmiş bir direk

Antalya, Kemer’de bulunan bir fıskiye heykel, lakin bazı çevrelerin baskısı nedeniyle kaldırılmış.   



Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA