CAN DOSTLARIMIZ

 CAN DOSTLARIMIZ

Can dostu olarak evlerimize alıp beslediğimiz, sonra da bakamayıp veya heveslerimizin sona ermesi sonucu bir çok şehirlerde sokaklara bırakılmış ve buralarda yaşamaya mecbur olan bu hayvanların fotoğraflarını çekmeye çalıştım.

Tabi bazıları sevimli ve cana yakın halleri ile bizlere güzel ve sevecen gelip durup kısa süreli gösterdiğimiz yakınlığa kendilerince, bir çoğu kendilerini sevdirerek cevap veriyorlar, kimileri de gördükleri kötü muameleden dolayı kendilerini korumak için bize dişlerini gösterip hırlayarak, hızla uzaklaşıyor.   

Bu sokak hayvanları sevmeyen bazı kişiler tarafından horlan'salar ve kötü muameleye maruz kalsalar da, hayvan sevmeyen kişilerin aksine, bir çok şehirde bu hayvanları seven insanlar tarafından kurulan ve hayvan dostu olduğu bilinen platformlarda ki insanlar tarafından beslene bu sevimli can dostlarımız yaşamlarını devam ettirmeye çalışıyorlar olan bu kedi ve köpeklerin çevremizde dolaşırlarken ve dinlenirken sergiledikleri hal ve hareketleri neticesinde ortaya çıkan çok değişik ve ilginç durumlarını fotoğraflamaya çalıştım.

Bazı belediyeler bu sokak hayvanları için seyyar barınma evi yapıyorlar. (İzmir Balçova Belediyesi)

Ortaya güzel olduğunun düşündüğüm değişik fotoğraflarını paylaşıyorum.    


                                                      Yemek nerede kaldı
                                                     Bu koltuğu alalım mı 

                                            Kovukta neler var acaba.
                                       Ağrılarıma iyi gelecek dediler. Ama fayda görmedim.
                                                      Okuduğum kitapları değiştirmek istiyorum
                                           Öğle uyku arası
                                           Ne bakıyorsun. 
                                            Buralar benden sorulur. 
                                    Bu çantayı bulanlardan Allah razı olsun.
Kaldırım güzellik yarışması finalisti.
                                       Yemek vakti.

                                            Kuyumcuyu koruma zor iş be kardeşim.
                                     Bu kadar büyük bardak olur mu, yahu
                                              Bu sandıkta ne olduğunu bilmeden koruyorum.
                                              Bu gün çok çalıştık, biraz dinlenin ben nöbetteyim.
                                                  Bana ne içirdiler ayakta duramıyorum. 
                                                Bu yatak fazla iyi değilmiş.


                                  Can dostlarımız için seyyar kulübeler hazırladık.  
                           Kulübeye sonunda televizyon anteni taktırdık, yayınları daha iyi seyredeceğim.  


Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA