TÜRKİYE‘de GÖRDÜĞÜM İLGİNÇ TABELALAR

TÜRKİYE‘de GÖRDÜĞÜM İLGİNÇ TABELALAR

Türkiye ‘de gezdiğimiz yerlerde gördüğüm birçok ilginç yerleri ve tabelaları fotoğraf makinesiyle çekmeye çalıştım ve bir çoğunu da çektim, bir zaman sonra bir çok fotoğraf olduğunu fark ettim, müsait zamanımda topladığım bu fotoğrafları tek, tek inceledim ve aralarında bir kısmını derleyip yayınlamaya karar verdim.

Daha önce bu tip ilginç tabelaları Kıbrıs’ta çekmiştim ve onlarında bazılarını yayınlamıştım.   

Bundan sonrada Türkiye’de gezilerime devam ederek bu gibi fotoğraflar çekmeye çalışacağım ve ülkemizdeki insanların ne kadar ilginç tabelalar yarattıklarını görmeye devem edeceğimiz bildiğim için bunlar yineden derleyip, düzenleyip onları da buradan sunmaya çalışacağım.                                            Not. (Fotoğrafların altlarına küçük notlar ilave ettim.)

                                 Karşıyaka 'lıları sevdasını gösteren pankart

                               

                                 Kendimi bir an için tavuk çiftliğinde hissettim.

                                 Bu kuru yemişçi İzmir'de değil Çanakkale'de karşıma çıktı. 


                                 İsmiyle bana ilginç gelen bir benzin istasyonu.

                    Bir gezi sırasında hangi yöne gideceğime karar vermekte zorlandığım yol tabelası

                                 Esaslı KOKOREÇ'in satış noktası.

                                 Üniversite mezunu oto boyacısı.

                                 Torunum IŞIK cafe açmış, tesadüfen öğrendim.


Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA