İLGİNÇ PLAKALAR ve ARAÇLAR

İLGİNÇ PLAKALAR ve ARAÇLAR

Trafikte seyir halindeyken araba kullanırken dikkatimizi kurallar uymak ve diğer araçlarla her hangi bir kazaya sebebiyet vermemeye dikkat ettiğimiz için önümüzde veya park halindeki araçlara dikkat etmemizden dolayı bir çok aracın plakasına bakmak alışkanlığımız olmamıştır.

Hiç dikkat etmediğimiz bu araçların ilginç plakalarıyla karşılaşsak bile dikkat etmediğimiz için üzerinde düşmeyiz, ben böyle birkaç araca denek geldim ve fotoğrafladım.

Sonlara doğru koyduğum bazı araçlar Plakaları ise bazı kelimeleri çağrışım yaptıklarına dikkat ettim.

Bunların bazılarını burada paylaşıyorum.

Not. Şayet paylaştığım bu ilginç plakaların sahipleri görürlerse kendilerinden şimdiden özür dilerim.

                                  Beni emekliye ayırmadılar


                                  Bende emekli olmak istiyorum.

                                  Yollar mı, yükler mi yordu bilinmez  

                                 İş arasında gölgede dinlenme

                                                    İmamın aracı olsa gerek

                                            Doktor dediğin plakasından belli olur.

                                            Buna söylenecek söz yok.

                                                     Yani yeter değil mi.

                                           İki ayrı şehirde oturan iki kardeşin araçları.

Bu araçların plakaları da bazı kelimeleri çağrıştırıyor. Siz de hak vereceksiniz.
                                         





Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA