SAKAR SEYİR TERASI



SAKAR SEYİR TERASI

Muğla’dan Marmaris veya Fethiye yönüne giderken meşhur SAKAR geçidini geçmek zorundasınız (tabi ULA üzerinden gitmezseniz). Bu geçide gelmeden bir, iki yüz metre önce sağda ağacın yanına konmuş SEYİR Terası tabelasını görürsünüz,

                                          Ana yolun görünüşü
bu yola girdiğinizde sizi toprak ama taşlı bir yol karşılayacak ve bu yol, takriben üç kilometre kadar devam ettikten sonra SAKAR Seyir Terasına geleceksiniz.










 Aracınız dışarıda park edip içeriye doğru ilerlerseniz burada küçük bir işletme ile karşılaşacaksınız.




Etrafı çevrilmiş olan bir arazinin içine birkaç tane sundurma konulmuş ve bu sundurmalar arasına yürüme yolu yapılmış,

bu seyir terasının birkaç yerine Teleskop konulmuş ve 1 Tl. karşılığında (parayı haznesine attığınızda otomatik olarak çalışıyor) size Gökova körfezini daha yakında görmenize yardımcı oluyor.
 Burada geçmiş olduğum panorama resmi ve eşimle beraber Gökova körfezi ve Akyaka'yı seyrederken fotoğraflarımız da ilave ettim.



Burayı gezip gördükten sonra ayrılırken Tesisi işleten kişiyle konuştum ve yolu niye böyle toprak olduğunu ve asfalt yapılması için ilgili yerlere müracaat edip etmediklerini sorudum.                            Bana bir önceki yıl 100 kamyon kum, taşlı toprak döktüklerini ve Belediyenin buraya ayıracak ödeneğinin olmadığını söylediler.
Not. Şayet aracını 4x4 çeker değilse ve şayet burayı görmek istiyorsanız aracınızla düşük bir süratle (1. Ve 2. Vitesle) çıkınız.
Bana sorarsanız ben bu yol asfaltlanmazsa bir daha girmem.  Çünkü aracın her tarafın toz içinde kaldı.   

Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA