PAZIL (Puzzle) Yapmak



Yaptığım PAZIL'lar (Puzzle) 
PAZIL yapmak için Pazıl halısı olmalı ve yapacağınız Pazıl’ın 1000-1500-2000-3000 parçalı olmasına göre üzerinde bu ölçeklere uygun çizimler var ve siz bu ölçeklere uygun olarak şeklinizi yapmaya başlarsınız. 


İlginç bir hobi olan bu PAZIL yapmayı, Çanakkale’de çok sevdiğim bir ağabeyim sayesinde yapmaya başladım, ama ben kendim için iki tane yaptım lakin bu ağabeyimi ziyarete her gittiğim de bir tane beraber yapardık,
                                            Bu ikisi evimin duvarını süslüyor





biz iki tane tam tabaka kalın karton almıştık ve birini üzerinde yapmaya başladık, işimiz bitince diğer kartonu üzerine koyup ters çevirip Pazıl'ımızın arkasının tamamını koli bandıyla yapıştırır ve öylece çerçeve yapılmak üzere götürürüz.   
Bu ağabeyim kayınının yapamadığı bir pazılı alıp biraz uğraşmış lakin başarılı olamayınca bir kenara bırakmış, yine onu ziyarete gittiğimde bana söyledi, ben de onu alıp eve getirdim ve biraz uğraşarak yapmayı başardım.









Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA