İLGİNÇ FOTOĞRAFLAR - 2

 

İLGİNÇ FOTOĞRAFLAR - 2

Dolaştığım birçok yerde bana ilginç gelen değişik birçok fotoğraf çektim, bunlardan bir derleme yaptım ve burada yayınlıyorum, bu fotoğraflardan bazıları eğlenceli, bazıları da gülünç gelmişti bana ama sizler de benim gibi düşünceler içinde olabilir misiniz bilemiyorum. Seyriniz için çok teşekkürler.

Not: Fotoğrafların altına bazı cümleler ekledim, belki fotoğrafa bir anlam kazandırır diye.

                                                     Afferim düzgün yerleştirmişsin.
                                                     Başka şey istemiştik, ağzınıza somunu dayadılar.
                                                            Bunlar böyle mi yerleştirilir.
                                                       Ne oluyor orada benden habersiz.
                                              Karşı evde güzel bir kız el ediyor, ne yapayım.
                                                       Oh kemiklerim rahatladı yahu,
                                                       Emek parası ne yaparsın biladerim.
                                   Sonunda bu sıcakta gölge bir yer buldum, şöyle biraz kestireyim. 
                                                       Bunlardan bana bir şey kalmayacak galiba.

                                       Şu balıkçıda ne pinti çıktı, insan bir tane verir ya.
                                                 Portakal reçeli için ipe dizilen kabukları.
                                                    Kafayı yardıktan sonra bandaj niyetine
                                          Kötü alışkanlıkları olan arkadaşların bağımlık döngüsü 


Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA