UÇAK YOLCULUĞU

Kıbrıs’ta ki kızım, damadım ve torunları görmeye karar verdiğimizde, önceden bir uçak firmasının İnternet sayfasından gerekli bilgileri verip istediğimiz tarihe biletlerimizi aldık ve heyecan içerisinde uçuş gününü beklemeye başladık. Sonunda uçuş günü gelince Hava Alanına gittik. Gerekli olan kontrollerden geçtikten sonra uçağımızı beklemeye başladık.

Nihayet uçağımız alana iniş yapıp bizim bineceğimiz Aprona yanaştı ve getirdiği yolcuları indirip gerekli temizliğinin yapılmasını bekledik.

Yarım saat kadar sonra uçağa yolcuları almaya başladılar. Bizde sıraya girip koridorlardan geçerek uçağa bindik.

Uçağın içerisinde 10 – 15 dakika kadar oturduktan sonra Kaptan Pilot’un yapmış olduğu anonsla uçuşa geçtik ve bir müddet sonra da hızla havalanıp bulutların üzerine çıktık.

Bir müddet uçtuktan sonra hostesler uçak içinde servise başladılar, tabi bizde sundukları sandviç ve kekten alıp içeceklerimizle beraber yedik. Afiyet olsun.

(Her uçuşumuzda hayret içinde olan eşim pencereden dışarıya bakarken)
Bir saatlik uçuş sonunda Kıbrıs’a vardık
ve hızla alana indi ve yavaş, yavaş uçağı terk etmeye başladık, Burada yani Kıbrıs’ta yolcu koridorlar olmadığı için uçağın alanda park ettiği yere indik. Bu sırada geldiğimiz uçağı ve eşimi fotoğraflayıp gümrük kontrolü için diğer yolcuları takip ettik.

Gümrük alanında yapılan işlemler sonucunda Gümrük memurunun evraklarımızı mühürleyip bize verdi ve valizlerimiz almak için diğer bölüme geçtik. Not. Gümrükte bir şey söyleme ihtimallerine karşı fotoğraf çekmedim.
Valizlerimizi aldıktan sonra son kapıdan çıkıp sizi bekleyen araca binerek uzaklaşırken buradaki tatiliniz veya ziyaretiniz başlamış bulunuyor.
Ziyaretimiz bitmeden bir hafta önce diğer kızın ve torunum geldiler ve dönüşte onlarla beraber geri dönecektik, dönüş günü geldiğinde, dönüş biletlerimiz daha önceden aldığımız için hiç zorlanmadan biletlerimizi aldık, sonra gümrük kontrolüne girip uçağı bekleyeceğimiz salona geçtik ve uçağımızın gelmesini bekledik.

Uçağımız gelip, getirdiği yolcuları indirip temizliği yapıldıktan sonra bizleri uçağa almaya başladılar, uçağa binmeden önce torunum ve eşim uçak önünde yine hatıra fotoğrafı çektirdiler

Uçağa yönelip bindik, yerimize oturduk ve kalkmamızı beklerken dışarda ki uçakları gördük.

Kaptanın yapmış olduğu anonsa müteakip havalandık, dışarıdaki bulut kümelerinin üzerinde Türkiye’ye doğru uçmaya başladık.

Uçakta yine hostesler tarafından gelişte olduğu gibi servis yapıldı.
Uçak bulutların üzerinden İzmir Hava alanına doğru ilerlerken, yukarıdan (Uçaktan) Fethiye körfezi, Dalman Hava alanı, Gökova Körfezi, Kuşadası ve Ahmetbeyli sahili görüntüleri arasında alana indik ve

Fethiye Körfezi
                                              Dalaman Hava Alanı

Gökova Körfezi
                                   Kuşadası ve Körfezi
                                      Ahmetbeyli Sahili

uçağı yürüyüş yollarından terk edip İzmir’e geldik.

Comments

Popular posts from this blog