HOBİ OLARAK YAPTIĞIM İŞLER VI. (Yazı Çeşitleri)



HOBİ OLARAK YAPTIĞIM İŞLER VI.

Bu seferki yaptığım hobi işlerinde, kağıtların üzerine yazılar yazdım (bu yazıları bazen gördüğüm bir şekil veya hayalimde canlandırdıklarım oluyor). Bu yazmış olduğum yazıları kullanacağım kağıdın arka yüzüne tersten yazıyorum (Sağdan sola doğru (Sanki Arapça gibi)) ve bu tersten yazmış olduğum yazıyı Falçata, uç keskin bir bıçak veya makasla keserek (Harflere mümkün olduğu kadar zarar vermemeye dikkat ettim) altlarına koyduğum renkli fon kağıtlarıyla değişik bir görüntü yarattım. Bu tür yazılarda genellikle eşimin, kendimi ve ailemdeki kişilerin isimlerin kullandım, arada çok sevdiğim bazı arkadaşlarımın isimlerini kullandım. Bir de benimde içlerinde olduğum, 1971 sınıf Deniz Assubay arkadaşlarım için yaptığım bir çalışmada mevcut.








                                           Eşim ve kendimin isimleri (Kelebek motifleri)


                                          Ağabeyim ve sevgili eşi




                                          Eşimin kuzeni Murat ve sevgili eşi Hatice




                            Ağabey gibi çok sevdiğim ve Rahmetle andığım assubay ağabeyim  
                   İçlerinde benimde olduğum 1971 mezun deniz Assubaylar için yapmış olduğum çalışma.   1 Mart 2017 yılında toplanmamıza vesile olan arkadaşımız Mümin MORGÜL'e armağan edilmiştir.  






                                                     Çerçevelenmiş hali

Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA