ÇIRALI ANTALYA



ÇIRALI ANTALYA
Yine bir tatil zamanı Kalkan, Kaş üzerinden Antalya’ya doğru ilerlerken sıkça adını duyduğum Çıralı levhasını görünce hiç düşünmeden Çıralı yoluna girdim.                                                                        Eşim şaşkın bakışlarla bana bakıp yine nereye girdin, zamanımızı boşa harcama diyerek söyleniyordu, lakin ben biraz sabret senin de hoşuna gidecek diyerek yola devam ettim. Her zaman yaptığım gibi fotoğraf çektiğim için gayet yavaş bir şekilde ilerliyordum, 10 veya 15 dakikalık bir yolculuktan sonra Çıralı sahiline geldik.                                                                                           Eşim hayranlıkla etrafı seyrediyordu ki, kendisine nasıl beğendin mi diye sorduğumda, bana tebessüm ederek beni yine şaşırtıyorsun, çok güzel bir yer dedi. Ben de etrafı seyredip, arada fotoğraf çekmeye devam ediyordum ki, en son eşimin Çıralı sahilde fotoğrafını çektiğimde fotoğraf makinemin şarjı bitti. Yedeği de arabadaydı, bu güzel manzarayı bırakıp yedek bataryayı almaya üşendiğimden. Onun için burasının fotoğrafları bu kadar az.                                                       İnşallah bir daha ki sefere tedarikli gider daha çok fotoğraf çekerim.
                               




                                Anayoldan sonra Çıralıya giden yol

                                Sahile inmeden önce



                                Çıralı Sahili
                                Sahilde molade olan bir Tekne
                                Eşim ve Çıralı Sahili

Comments

Popular posts from this blog

BALİNA ASKERİ PLAJI KIBRIS

SÜLEYMANPAŞA KÖŞKÜ (KIBRIS-GİRNE)

SAKAR GEÇİTİ – MUĞLA